I. Übersetzung – Таржима Перевод Übersetzen Sie die Sätze in Ihre Muttersprache


Download 32.4 Kb.
Sana12.06.2020
Hajmi32.4 Kb.

Abschlussarbeit für den 1. Kurs (zweite Sprache)

I. ÜbersetzungТаржима - Перевод

1. Übersetzen Sie die Sätze in Ihre Muttersprache.

1. Ismingiz nima?Mening ismim…

2. Qayerdan kelgansiz?Men shu yerdan kelganman…

3. Qalaysiz? / Qalaysiz? Yaxshi rahmat. / Yaxshi ./ Unchalik yaxshi emas. / Siz ham yaxshimisiz? Yaxshi.

4. Kechirasiz, bu nemis tilida nimani anglatadi? Meni ma'zur tuting? Yana, iltimos! Rahmat! - Arzimaydi. (Iltimos!) (Xursandman.) / Muammo yo'q

5. Buni qanday yozasiz? Iltimos, aytib bera olasizmi?

6. Siz kimsiz / kasbingiz / / Siz kim / qaysi kompaniyada ishlaysiz? Siz kim bo’lib ishlaysiz?

7. Men X-Media-da jurnalist bo'lib ishlayman

8. Siz qaysi fanni o'qiyapsiz? Men tibbiyotni o'rganaman

9. Siz nima qilasiz / ish qilasizmi?

10. Janob Myuller BMW-da muhandis bo'lib ishlamoqda

11. Siz qayerda yashaysiz / yashaysiz? - Men Toshkentda yashayman / yashayman

12. Men turmush qurganman / ajrashganman / yolg'izman.

13. Biz birga / alohida yashaymiz

14. Mening bitta farzandim / ikkita farzandim / farzandim yo'q.

15. Yoshingiz nechida - Men 20 yoshdaman

16. Bular mening ota-onam. Bu mening onam

17. Ewa opangizmi? - Yo'q, Ewa mening singlim emas. Ewa mening do'stim

18. Siz qaysi tillarda gaplashasiz / gapirasizmi?

19. Men nemis va ingliz tillarida (juda yaxshi / yaxshi / oz) gaplashaman. Florian ikkita chet tilida so'zlashadi.

20. Uning eri hozirda ishsiz

21. Sizga yordam kerakmi? - Ha iltimos!

22. Chiroq qancha turadi? - Chiroqning narxi (atigi) 119 evro. Bu maxsus taklif.

23. Bu (juda / juda / lekin) qimmat / arzon / arzon.

24. Jadval juda katta / juda kichik

25. Men chiroqni (haqiqatan ham) juda chiroyli deb bilaman. Sizningcha ...? Topingmi? / Topasizmi? Bu bilan nima demoqchisiz? / Siz nima deb o'ylaysiz?

26. Ko'zoynaklar plastikdan tayyorlangan

27. Ko'zoynaklar yumaloq / kvadrat / qizil / jigarrang / o'rtacha



2. Übersetzen Sie ins Deutsch. Немис тилига таржима қилин.

1. Оилам 6 кишидан иборат. Бувим-бувам, ота-онам, акам ва мен.

1. Meine Familie besteht aus 6 Personen. Meine Großeltern, meine Eltern, mein Bruder und ich.

2. Мен Жаҳон Иктисодиёти ва Дипломатия университетида ўқиман ва Халқаро иқтисодий муносибат йуналишида ўқиман.

2. Ich studiere an der Universität für Weltwirtschaft und Diplomatie und studiere Internationale Wirtschaftsbeziehungen.

3. Мен касбим бўйича иктисодчиман.

3. Ich bin von Beruf Ökonom.

4. Мюллер хоним ўқитувчи бўлиб ишлайди.

4. Frau Müller arbeitet als Lehrerin.

5. У ( эркак киши) Ўзбекистондан

5. Er kommt aus Usbekistan

II. Leseverstehen

1. Lesen Sie den Text. Kreuzen Sie an: Richtig oder Falsch?

R F


1.

Er heißt Philip und das ist seine Familie

+




2.

Seine Schwester zeichnet nicht gern und spielt ein bisschen Saxophon.



+


3.

Sein Bruder ist acht Jahre alt und er schwimmt gern.

+




4.

Sein Vater ist 38 Jahre alt und er ist Ingenieur von Beruf. Er kommt aus Spanien.

+




5.

Seine Eltern sind selten nett, aber manchmal nerven sie auch.

+





2. Lesen Sie den Text und wählen Sie das richtige Wort für jede Lücke.
Ich __ heiße 1_____Nicole Moser. Ich bin 22 Jahre alt und ____2 komme ______ aus Österreich. Meine Heimatstadt ist Wien, Zurzeit lebe und _______3_ studiere _____ich aber in München. Ich bin nicht verheiratet. ____4 Meine ______ Hobbys sind Kochen, Musik machen und Singen. Mein Bruder heißt Florian. Er ist 24 und lebt zurzeit in Spanien. Er ___5_ spricht ____ vier Fremdsprachen perfekt: Englisch, Französisch, Spanisch und Italienisch. Florian studiert Business Management in Barcelona. Er ist bald fertig und geht dann zurück nach Österreich.

1. a) heißt 2. a) komme 3. a) studieren 4. a) Meine 5. a) sprecht

b) heiße b) kommst b) studiere b) Mein b) spricht

III. Schreiben

Schreiben Sie einen Text über sich selbst und über Ihre Familie. Beachten dabei folgende Fragen: (circa 40 Wörter)

über meine Familie



Mein Name ist Botirjon. Ich wurde in Jizzakh geboren. Ich bin 19 Jahre alt und studiere derzeit an der Universität. Unsere Familie ist groß und sauber. Mein Vater ist 45 Jahre alt und ein professioneller Unternehmer. Meine Mutter ist 42 Jahre alt und Ärztin. Ich habe auch 1 Bruder und 2 Schwestern. Mein Bruder ist auch ein Universitätsstudent. Mein Bruder heißt Hojakbar und ist 22 Jahre alt. Meine 2 Schwestern gehen zur Schule. Der Name meiner älteren Schwester ist Mubarak und der Name meiner jüngeren Schwester ist Charos. Ich bin stolz auf meine Familie!
Download 32.4 Kb.

Do'stlaringiz bilan baham:




Ma'lumotlar bazasi mualliflik huquqi bilan himoyalangan ©fayllar.org 2020
ma'muriyatiga murojaat qiling